• Wpisów:18
  • Średnio co: 105 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 16:27
  • Licznik odwiedzin:18 573 / 2014 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
' Bo ona ma sześć różnych uśmiechów : Pierwszy , gdy coś ją naprawdę rozśmieszy. Drugi , gdy śmieje się z grzeczności , trzeci gdy snuje plany. Czwarty , gdy śmieje się sama z siebie. Piąty , gdy czuje się niezręcznie i szósty , gdy Cię widzi ! ♥
 

 
' Napisałaś do niego , a on nie odpisał ? Nie przejmuj się , na pewno zemdlał z wrażenia ! ♥
 

 
' Byłam opuszczoną wyspą pośrodku oceanu , bez przeszłości , lecz także co gorsza , bez żadnych widoków na przyszłość .
 

 
' Kobieta jest twoja , kiedy nie wstydzi się przy tobie rozebrać . Mężczyzna jest twój wtedy , gdy nie wstydzi się przy tobie płakać . ;d
 

 
chcecie żebym została ? : ddd
Piszcie w komentach ; *
I przy okazji zapraszajcie :
http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1642502.html
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
może teraz parę nicków.. xdd

Cookiee. ; *

Caramel!

Chocolate. xd

Ta sweet ;d

Taa crazy..

exiplite. ♥

Dżapsta . ♥

, # kOOt . x3

ι ♥ η у

zαкяє¢σηα... xdd

crazy; *

very happy xd

Misiak .♥

Miśka .♥

Misiaczek .;♥

Diabełłek .♥



POZDRAWIAMM < 333
 

 
10 avków SM ; *
Zamówienia mile widziane ; )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
A teraz parę avków < 3
Składajcie zamówienia xdd
Narazie 9, w nastepnej notatce więcej xd
  • awatar мιѕтяzуиι ιитяуgι: świetny blog. Zapraszam do mnie. Dodaj mnie do znajomych lub obserwowanych, zrobię to samo. ;) Liczę na komentarze, będzie rewanżyk. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Mój profil na zapytaju :
http://zapytaj.onet.pl/Profile/user_1642502.html

ZAPRASZAJCIE ! < 3
i piszcie ; )
 

 
` W tym kraju pijesz gdy sie cieszysz, pijesz gdy jesteś smutny, ludzie zmienili miłość do siebie w miłość do wódki.
 

 
` Wiem że jutro też chcę budząc się widzieć Twój uśmiech..`
 

 
'Próbuję uciec od samej siebie. Rzucam sie na wiatr. marze przez cały czas. żyje w chmurach...'
  • awatar love never dies ♥: świetny wpis ! : 3 + wbijαj do mnie , jeśli Ci się spodobα blog dodαj do znαjomych/obserwowαnych , oczywiście odwdzięczę się tym sαmym ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
, Tak to jest . Życie ma tyle samo wad ile zalet . ♥
  • awatar Just Do It, WHORE ♥: Świetne ;* + zapraszam do mnie , jesli ci sie spodoba mozesz dodac do znajomych lub obserwowanych :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
` Moje serce bije zupełnie bez sensu..
 

 
siema. ; *
Ten blog prowadzić będę z moją koleżanką sarą ; P
Ale może najpierw się przedstawię..
Jestem Laura i mam 12 lateqq ; dd
Lubię malować, a najbardziej szkicować xdd
Bardzo lubię również chodzić do szkoły , mój ulubiony przedmiot szkolny to MATMA < 3
I ♥ matmaa. ! ; )

Dobraa.. tyle wystarczy , na tym blogu będę dawała różne dodatki na zapytaj ; )
  • awatar Naćpana Reggaetka <33: Hejka, życzę Wam powodzenia w prowadzeniu bloga;) Jak chcesz to wpadnij do mnie, fajnie by było gdybyś zostawiła po sobie jakiś znak;P
  • awatar ...Zamarzona ...<3: Witam i życze powodzenia :D Zapraszam. Pisze opowiadanie ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›